Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش مدرن فرش مدرن

فرش افشان کاشان

فرش 1500 شانه طرح اصيل كلاسيك زمينه صدفي كاشان – گل برجسته

خريد مستقيم فرش از كارخانه قالي كاشان

امروزه فرش هاي دستباف گونه و ريز بافت ماشيني يكي از زيبا ترين طرح ها مي باشد. هر چه در فرش ماشيني شانه و تراكم افزايش يابد به ترتيب زيبايي فرش نيز افزايش مي يابد. فرش هاي 700 شانه الي 1600 شانه هر كدام زيبايي و ويژگي هاي مربوط به خود را دارند. اما فرش 1200 شانه ، 1500 شانه و 1600 شانه تشابه بيشتري به فرش هاس دستباف گونه را خواهند داشت. شما در تصوير بالا فرش طرح اصيل كلاسيك با زمينه صدفي را مشاهده مي كنيد. اين فرش 1500 شانه با تراكم 4500 مي باشد. در اين محصول از رنگ بندي مدرن و زيبايي استفاده شده كه در كنار طرح فرش كه كلاسيك مي باشد، جلوه اي مدرن را به منزل شما خواهد بخشيد. در ادامه اين مقاله به بررسي بيشتر در مورد فرش اصيل كلاسيك زمينه صدفي كاشان خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

طرح اصيل كلاسيك

اين طرح زيبا در دسته طرح هاي جديد فرش كاشان به شمار مي آيد. ظاهر اين فرش بسيار ظريف و ريز بافت بوده در نتيجه زيبايي آن چندين برابر مي باشد. ارتفاع خاب در اين فرش 7 ميلي متر مي باشد. كه به دليل بافت ريز بودن تشابه بسياري به فرش دستباف خواهد داشت. به دليل قيمت بالاي فرش هاي دستباف امروزه مناسب ترين محصول براي جايگزين كردن با آن فرش هاي ماشيني با شانه و تراكم بالا مي باشد. 

نقش شاه عباسي، ختايي و اسليمي در طرح اصيل كلاسيك باعث شده تا شما با زمينه اي خاص و متفاوت رو به رو شويد. اين فرش در ابعاد فرش 6 متري، 9 متري و 12 متري بافته مي شود. همچنين به راحتي مي توانيد در ابعاد غير استاندارد نيز اين محصول را سفارش داده و پس از مدت كوتاهي محصول را تحويل بگيريد.

گل برجسته بودن اين طرح يكي ديگر از ويزگي هاي فرش اصيل كلاسيك مي باشد كه باعث شده زيبايي فرش افزايش يابد. البته اين مسئله را در نظر بگيريد كه فرش هايي با شانه و تراكم بالا نياز به مراقبت بالايي دارند. زيرا كمي مازك تر از فرش هاي 700 شانه و 1000 و 1200 شانه مي باشند. گل برجسته بودن فرش در كنار زيبايي باعث شده تا نازكي فرش به دليل فرو رفتگي هاي ايجاد شده در فرش افزايش پيدا كرده و خطر بيشتري آن را تهديد كند. از اين رو با نگهداري مناسب تا مدت زمان طولاني زيبايي خود را حفظ خواهد كرد.

الياف موجود در اين فرش اكريليك هيت ست شده مي باشد. اين الياف پرزدهي نداشته و ضد حساسيت مي باشد. همچنين در برابر رفت و آمد مقاوم بوده و خرارت ملايم و تابش مستقيم نور خورشيد در كاهش زيبايي ان و آسيب زدن به فرش موثر نخواهد بود.

اين فرش زيبا در رنگ هاي متنوعي از جمله رنگ كرم، فيلي، نسكافه اي و سرمه اي بافته مي شود. و رنگ هاي ديگر مانند روناسي و آبي به صورت جفتي بافت خواهند بود. 

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

براي سفارش و تهيه اين محصول زيبا ابتدا به سايت معتبر قالي كاشان مراجعه كرده و فرش مورد پسند خود را در تنوع طرح و رنگ هاي گوناگون سفارش دهيد. ارسال محصول به سراسر ايران به صورت رايگان بوده و قيمت فرش به دليل ارسال مستقيم از درب كارخانه بسيار مناسب تر از فروشگاه هاي سطح شهر خواهد بود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/24 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :

ويژگي فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالي كاشان

از آنجايي كه محيط اتاق خواب يك محيط شخصي مي باشد، سليقه دكوراسيون آن به عهده شماست. شما مي توانيد از يك فرش فانتزي و مدرن و يا فرش كلاسيك براي اتاق خواب خود استفاده كنيد. اين كار كاملا بستگي به شخص شما دارد. در اين مقاله قصد داريم شما را درباره فرش متناسب با دكوراسيون اتاق خواب آشنا كنيم.

ويژگي فرش اتاق خواب

با توجه به تنوع بسيار بالا در توليد فرش كاملا طبيعي است كه شما در انتخاب يك فرش مناسب گمراه شويد. فرش اتاق خواب تشكيل شده از الياف بسيار نرم و لطيف مي باشد تا هنگام قدم گذاشتن بر روي آن احساس خوبي در مخاطب ايجاد گردد. فرش هاي زيادي در خصوص فرش اتاق خواب در حال توليد مي باشد. مناسب ترين گزينه براي اين محيط، فرش هاي فانتزي و مدرن مي باشد. چرا كه طرح و نقش آن بسيار با محيط اتاق خواب هماهنگ مي باشد. فرش هاي فانتزي و مدرن شامل فرش شگي، فرش فريز، فرش شنل و فرش عروسكي مي باشد. فرش هاي مدرن در طرح و رنگ هاي گوناگون در حال توليد مي باشد و توجه افراد زيادي را به خود جلب كرده است. اگر قصد داريد چيدمان اتاق خوابتان به سبك سنتي باشد مي توانيد از فرش هايي با طرح كلاسيك استفاده كنيد. ولي پيشنهاد مي شود اگر ميخواهيد از فرشي استفاده كنيد كه با قدم گذاشتن بر روي آن حس خوبي به شما منتقل شود از فرش هاي شگي يا فلوكاتي استفاده كنيد. فرش هاي شگي به دليل پرز هاي بلند خود بسيار لطيف مي باشد. اين فرش ها گزينه مناسبي براي اتاق بوده و با توجه به تنوع بالا در توليد آن، جلوه ي بي نظيري را به منزل شما مي دهد. لازم به ذكر است به دليل پرز هاي بلند فرش هاي شگي آلودگي در الياف فرش جمع شده و تميز كردن آن دشوار است. اما فرش گليم فرش هاي به دليل ارتفاع كم خواب آلودگي را در سطح خود نگه داشته و به راحتي قابل شستشو مي باشد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر علاقه اي نداريد تمام فضاي اتاقتان را از فرش بپوشانيد، مي توانيد فرش هاي كنار تخت را خريداري كنيد. طول اين فرش ها تا ابتداي تخت بوده و بين تخت و ديوار قرار مي گيرد. و باعث مي شود هنگامي كه از تخت خود بلند شديد و پاهايتان را روي فرش قرار داديد حس خوبي به شما منتقل شود.

ابعاد فرش اتاق خواب

در دكوراسيون داخلي اتاق خواب از فرشي استفاده مي كنند كه تمام فضاي اتاق خواب را بپوشاند و فقط فاصله اندكي را با ديوار داشته باشد. امروزه فرش هاي مدرن و فانتزي و همچنين فرش هاي كلاسيك در سايز هاي متفاوت در حال توليد مي باشد. و شما مي توانيد با توجه به متراژ اتاق خود سايز دلخواه خود را تهيه كنيد. سايز هاي استاندارد شامل فرش 6 متري، 9 متري و 12 متري مي باشد. و اگر مايل به خريد سايز غير استاندارد بوديد مي توانيد ابعاد سايز درخواستي خود را به توليد كننده داده تا براي شما بافت شود.

رنگ فرش اتاق خواب

اگر به دنبال فرشي هستيد كه در مدت زمان طولاني زيبا بوده و قديمي نشود از رنگ خنثي در فرش استفاده كنيد. همچنين رنگ هاي روشن باعث بزرگتر جلوه كردن فضاي اتاق مي شود. رنگ هاي تيره يا به اصطلاح چرك تاب وضوح آلودگي روي فرش را كم مي كند.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان با در نظر گرفتن نياز هاي شما در خريد فرش، انواع گوناگوني از فرش ها را در اختيار شما عزيزان قرار داده است. شما بهترين و با كيفيت ترين فرش ها را با يك قيمت عالي در اين فروشگاه پيدا كنيد. يكي ديگر از مزاياي اين فروشگاه ارسال رايگان محصول به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/20 ساعت: ۱۰ توسط:bestcarpet :

ويژگي هاي فرش 6 متري

 فرش 1200 شانه طرح گنبد زمينه سرمه اي كاشان

فرش از عوامل مهم در زيبايي دكوراسيون منزل شما است . علاوه بر جنس فرش ، شانه فرش و تراكم فرش ، طرح و رنگ آن عامل ديگري نيز در هنگام خريد فرش ماشيني بايد در نظر داشنته باشيدد و آن متراژ يا همان سايز فرش است . انتخاب سايز فرش بستگي به متراز اتاق شما و نوع دكوراسيون شما دارد . يكي از فرش هاي متداول در بين خريداران فرش 6 متري است كه در اين جا به بررسي ويژگي هاي آن مي پردلزيم . 

ويژگي هاي فرش 6 متري

فرش 6 متري يكي از سايز هاي استاندارد در فرش هاي ماشيني است . ابتداي توليد فرش ماشيني اكثرا فرش هاي 12 متر و 9 متر بافته مي شدند . اما با تغيير دكوراسيون ها و كوچك تر شدن منازل ، اين فرش ماشيني نيز توليد شده و از ابتداي توليد خريدارن زيادي دارد . با كوچك تر شدن سايز فرش وزن آن نيز كمتر خواهد شد ، اما مورد مهم ديگري كه در وزن فرش تاثير دارد ، شانه فرش است . هم چنين جنس الياف بافته شده در آن نيز در اين قضيه تاثير زيادي خواهد داشت .

طول و عرض فرش با مترا ژ متر 2 متر در 3 متر است . اين فرش ماشيني اهميت زيادي در دكوراسيون دارد ، به خصوص در دكوراسيون هاي مدرن .

فرش متراژ 6 متر در دكوراسيون 

فرش 6 متري در بخش هاي كوچك تر از منزل به كار مي رود . هم چنين افرادي كه نشيمن كوچك دارند و يا چيدمان مدرن در دكوراسيون خود استفاده مي كنند از مشتريان اين فرش ماشيني هستند .

اگر اين فرش ماشيني را در اتاق خواب استفاده مي كنيد ، توصيه مااين است كه گوشه هاي ديوار به اندازه 50 الي 60 سانتي متر خالي باشد تا زيبايي بيشتري داشته باشد .

مهم ترين چيزي كه كمك زيادي به شما مي كند تا تشخيص دهيد اين فرش ماشيني براي اتاق شما مناسب است يا خير انتخاب نوع دكوراسيون است . هم چنين با در نظر گرفتن ابعاد اتاق خود و سليقه خود ، مي توانيد تشخيص دهيد كه آيا اين فرش براي شما مناسب است يا خير ؟


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/22 ساعت: ۱۱ توسط:bestcarpet :

ويژگي هاي فرش زمينه سبز

 

فرش زمينه سبز از رنگ هاي زمينه خاص در فرش كاشان است. اين رنگ زمينه براي دكوراسيون هاي خاص مورد استفاده قرار مي گيرد. اين فرش ماشيني زيبايي و شادابي بي نظير به فضاي منزل شما مي دهد . از آن جا چشم انسان توانايي رنگ سبز را بيشتر از ساير رنگ ها دارد ، به هنگام نگاه كردن به رنگ سبز حس خوشايندي را تجربه مي كنيد . رنگ سبز آرامش خاصي دارد و مي توان گفت آرامشي از جنس طبيعت براي شما به ارمغان مي آورد . به همين دليل رنگ سبز در دكوراسيون منازل محبوبيت خاصي دارد و فرش زمينه سبز با وجود خاص بودن توانسته خريداران زيادي را به خود جذب كند . 

فرش زمينه سبز با چه دكوراسيوني ست مي شود ؟ 


رنگ سبز از رنگ هاي محبوب در بين تمام مردم است . رنگ سبز را مي توان از رنگ هاي خنثي دانست چرا كه از تركيب دو رنگ آبي و زرد مي باشد . به همين دليل اين فرش ماشيني را مي توان در كنار رنگ هاي سرد و رنگ هاي گرم استفاده كرد . حتي استفاده از تون هاي ديگر رنگ سبز نبز در كنار اين فرش ماشيني زيبايي و جلوه خاصي دارد .

يكي از رنگ هايي كه در كنار اين فرش زيبا مي توانيد استفاده كنيد ، رنگ آبي است . كه باعث آرامش هر چه بيشتر در فضاي منزل شما مي شود . هم چنين استفاده از رنگ هاي سرد در كنار اين فرش ماشيني باعث بزرگتر ديده شدن فضاي منزل شما مي شود .

تركيب رنگ زرد در كنار رنگ سبز از تركيب رنگ هاي پرطرفدار است . هم چنين استفاده از رنگ سفيد در كنار رنگ سبز ، از تركيب رنگ هاي بسيار محبوب است . اين تركيب در عين سادگي زيبايي و جلوه فوق العاده اي دارد .

رنگ هاي گرم از جمله رنگ هاي قرمز و نارنجي در كنار اين فرش ماشيني گرما و شادابي بي نظير دارند . اين تركيب زيبا فضايي سرشار از انرژي براي شما به همراه خواهد داشت . هم چنين اين تركيب باعث بيشتر به چشم آمدن اشياي موجود در اتاق شما و دكوراسيون تان مي شود .

رنگ قهوه اي را مي توان از رنگ هاي مكمل در كنار رنگ سبز دانست . اين تركيب فضايي شيك براي شما ايجاد مي كند و تركيب بسيار زيبا براي فضاي پذيرايي شما است .

در كنار فرش زمينه سبز رنگ هاي زيادي را مي توان استفاده كرد و رنگ سبز انعطاف بالايي در تركيب با ساير رنگ ها دارد .

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/3/7 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :

فرش مدرن و فانتزي

فرش مدرن و فانتزي


فرش فانتزي و مدرن بسيار خاص هستند و نقطه مقابل فرش هاي سنتي هستند. فرش هاي مدرن ، سراسر رنگ و زيباييي هستند و از طراحي خاص و منحصر به فرد برخوردارند. طراحي زيبا در اين نوع فرش ها فضايي متفاوت در منزل شما به وجود خواهد آورد . فرش مدرن همان طور كه از اسمش پيدسات مناسب فضاهايي با دكوراسيون مدرن است اگر عناصر دكوراسيون شما داراي رنگ هاي محدود و انتخاب شده هستند، فرش مدرن و فانتزي كه با رنگ عناصر محيطي شما هماهنگ باشد، مي تواند انتخاب مناسبي براي فضاي مورد نظر شما باشد . 

كابرد ديگر اين فرش ها در محيط كاري است كه فضايي مدرن با وسايل جديد و مدرن دارند. با خواندن مطلب زير با فرش مدرن و فانتزي بيشتر آشنا شويد.

فرش مدرن و فانتزي، انتخابي مقرون به صرفه


در بيشتر فرش هاي مدرن، طرح هاي فرش برخلاف فرش هاي سنتي داري نقوش ريزي نيستند. اين ويژگي باعث مي شود كه در بافت فرش مدرن، نيازي به استفاده از تراكم بالا و تكنولوژي هاي جديد فرش ماشيني نباشد.

اگر به دنبال فرش ارزان مثلا در اتاق خواب خود يا در محل كارتان هستيد، فرشي كه با صرف هزينه اندك، فضاي شما را زيبا و به روز كند، فرش مدرن و فانتزي انتخاب مناسبي براي شما است.

جنس نخ بدون پرز و حساسيت در فرش مدرن


يكي ديگر از ويژگي هايي كه براي برخي از خريداران بسيار مهم است، جنس نخ خاب فرش است. در فرش هاي مدرن كاشان، نخ خاب معمولا از جنس پلي اوژن يا پلي پروپيلن است. ويژگي بارز اين جنس هاي نخ، بدون پرز و بدون حساسيت بودن آن ها است.

البته در نخ هاي آكرليك هيت ست شده هم تلاش شده است كه پرزدهي فرش كاهش پيدا كند. اما اين فرش ها كم و بيش در ماه هاي اول استفاده پرز مي دهند. اين درحالي است كه فرش هاي با جنس نخ خاب پلي پروپيلن و پلي اوژن از همان ابتدا بدون پرز هستند و براي افراد حساس مناسب ترند.

پيش از خريد فرش مدرن و فانتزي كاشان به اين نكته توجه نماييد


در بالا به اين نكته اشاره كرديم كه نخ خاب مورد استفاده در فرش هاي مدرن، بدون پرز و حساسيت است. اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه دوام و كيفيت نخ آكرليك هيت ست شده، نسبت به نخ هاي پلي اوژن و پلي پروپيلن بيشتر است.

با اين وجود قالي كاشان فرش مدرن را با بهترين جنس و با ضمانت به شما تحويل مي دهد. با بازديد از گالري فرش مدرن قالي كاشان ، مجموعه اي از زيباترين فرش هاي مدرن و فانتزي با بهترين كيفيت را براي خود سفارش دهيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/2/3 ساعت: ۰۹ توسط:bestcarpet :